این دعا ...


آیت الله فاطمی نیا:


این دعا را اول صبح به فارسی یا عربی بگویید

-در حدیث داریم که از پیامبر اکرم صل الله علیه و اله پرسیدند در شب قدر چه بخواهیم ؟ ایشان فرمودند: «عافیت بخواهید.»

آیت الله فاطمی نیا در توضیح این حدیث فرمودند: "بیماری ضد عافیت است ، داشتن فرزند نا صالح ضد عافیت است، همسایه بد ضد عافیت است، قرض و گرفتاری ضد عافیه است ، بی آبرویی ضد عافیت است، هر چیز بدی ضد عافیت است، پس در عافیت خواستن همه چیز هست." (نقل به مضمون)

پس بهترین دعا برای خود و دیگران در شب های قدر طلب عافیت است.

همچنین ایشون درباره عافیت خواستن می فرمودند" همه دعا ها را به همراه عافیت بخواهید."

همچنین می فرمودند :


این دعا را اول صبح به فارسی یا عربی بگویید:
"اللهم عافنا فی جمیع الامور/خدایا در همه کارها به ما عافیت بده."

جلسات قرآن در خانه

اینم یه خبر داغ قرآنی واسه قرآن دوستان و کلی تصاویر زیبای

قرآن که واستون تو ادامه مطلب گذاشتم .


akse goran 1 عکس های زیبا از قرآن کریم

به همت خانه قرآن تبیان زیارت در سال 92 هم  جلسات قرآن در خانه با استقبال فراوان در حال اجرا می باشد.

این جلسات هر دو هفته یکبار با مدیریت برادر رضا تنگستانی مسئول خانه قرآن تبیان و همکاری برادر هادی

صالحی و حضور مشتاقانه اعضاء و اهالی روستای زیارت دشتستان  برگزار می گردد. 

شب جمعه گذشته مورخه 4/7/92 همزمان با سالگرد مرحوم کربلایی احمد صالحی (استاد و قاری قرآن ) این

برنامه در منزل فرزندان مرحوم اجرا شد. 

ساختن خانه قرآن در محل قدیمی ترین مسجد زیارت (امام حسین:ع:)  از برنامه هایی است که در اولویت برنامه

های قرآنی خانه قرآن می باشد که انشاء ا... با همت اهالی محترم و قرآن دوست زیارت به تحقق خواهدپیوست.


دیدن تصاویر قرآنی تو ادامه مطلب فراموش نشه

  

ادامه نوشته